O nás

 

 

Sme rodinná firma z Krkonôš. Zaviazali sme sa, že budeme vždy vyrábať kvalitné a zdravé jedlá, ktoré pomáhajú ľuďom efektívne využiť čas a nerobiť kompromisy vo svojom zdravom životnom štýle doma i na cestách. S pomocou najnovších svetových technológií a českého srdca tak ponúkame dobrú alternatívu k domácemu vareniu.

 

  rodinna fotka

 

  

Ako naše produkty varíme:

 

 

maso expres menu

 

 

 

 

Všetko už začína výberom surovín. A tu sme nekompromisní

 

Každé poctivé varenie začína výberom kvalitných surovín.

Našim zákazníkom garantujeme, že nepoužívame chemické prísady (konzervanty, rýchlosoli, umelé sladidlá, stabilizátory, farbivá a pod.). To samozrejme musí platiť aj pre suroviny, ktoré do našich jedál dávame, preto si napríklad nechávame vyrábať údeniny tradičným spôsobom od lokálnych mäsiarov. Kúpiť dnes klobásu, v ktorej by nebola rýchlosoľ a lepok, je prakticky nemožné. 

Okrem kvality myslíme aj na ekológiu. Maximálne využívame lokálnych dodávateľov a vďaka trvanlivosti môžeme variť jedlá sezónne, kedy sú dané suroviny čerstvo zozbierané. Na ekológiu sme mysleli aj pri voľbe balení. Jedlá sú zabalené v inovatívnom viacvrstvovom bariérovom vrecku. Tento obal má počas životného cyklu produktu výrazne nižšie emisie CO2 v porovnaní so sklenenou alebo plechovou nádobou. 

Dôležitým kritériom pri výbere sú dobré životné podmienky zvierat. Suroviny nakupujeme iba od dodávateľov, ktorí v tomto smere zdieľajú naše hodnoty. Napríklad klietkové chovy sliepok majú u nás červenú.

 

 

Pri varení nerobíme žiadnu mágiu

 

Produkty varíme tak, ako by ich varili naše staré mamy. V kuchyni nepoužívame nič, čo by ste nenašli v každej domácnosti.

Napríklad základom našich omáčok sú cez noc ťahané vývary. Zeleninu restujeme iba na za studena lisovanom oleji. Na mäso používame zdravšie pečenie v pare. Nikdy nepoužívame dochucovadlá a koreniace zmesi. Pre bezlepkové zahusťovanie sme si vytvorili vlastnú zmes kukuričnej a ryžovej múky. Múka je lepšie stráviteľná, menej kalorická a výsledok nie je rozpoznateľný od použitia pšeničnej múky.

 

Hoci technologicky inovujeme, pilierom nášho varenia sú stále ľudia, na ktorých si zakladáme. Väčšina nášho personálu je s nami dlhé roky.

 
167small 

 

 

carousel-1

 

Zaváranie. Alebo ako naše jedlo vydrží 3 roky pri izbovej teplote

 

Aby sme dokázali splniť naše záväzky - žiadna chémia v našich pokrmoch - museli sme vyvinúť vlastnú technológiu, ktorú nazývame CTP - kontinuálny tepelný proces. Tento proces má iba dve ingrediencie: teplo a starostlivá práca.

 

Ak celý proces zjednodušíme, vyzerá takto:

  • Od momentu kedy sa pokrm začne variť, nesmie jeho teplota klesnúť pod 70 stupňov.
  • Uvarený produkt sa musí čo najskôr dostať do nášho bariérového vrecka.
  • Vrecko sa hermeticky uzatvára zatavením.
  • Skompletizovaný produkt sa sterilizuje v našom na zákazku vyrobenom zariadení. V ňom dochádza k šokovému zahriatiu na vysokú teplotu a následnému schladeniu.

 

 

Všetky naše jedlá sú laboratórne testované

 

Výstupná kontrola kvality:

Každý produkt, ktorý uvaríme, podrobujeme tej najprísnejšiej kontrole - proste všetko ochutnávame.

 

Je tu ešte jedna vec:

Dnešný spôsob stravovania, ktorý obsahuje veľký podiel chemicky upravených produktov, vedie k prekysleniu nášho organizmu. Táto kyslosť má negatívny vplyv ako na náš organizmus, tak aj na chuť pokrmov.

Preto v našich produktoch používame takzvanú živú vodu. Vďaka jej zásaditosti môžeme používať o 30 % menej soli a o 20 % menej korenia bez toho, aby sme akokoľvek ovplyvnili výslednú chuť.

 

 

 20190603_084814

 

 

 

 

 

 

 

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné